Wibbly Wobbly, Bloggy Woggy ... Thing
NOT A SPOILER FREE BLOG Hello :) Castle, Sherlock, Fringe, The Avengers, Psych, Nerdfighterlike, Harry Potter, Supernatural, Spiderman, Star Trek (both the movies and shows), Sxephil, AtLA, Chuck, occsionally bands, Firefly ... idk and other things too the point is i blog about a lot of random crap so yeah dont follow if you expect this to be in any way quality or whatever

h0llo:

im just waitin for some mysterious person to come into my life and tell me i am the chosen one for some crazy ass mission thing which will be no surprise to me cuz i rock n i kick butt n then ill save the world but in a cool n badass way n probably look hot as heck while doing it 

(Source: sandandglass)

theamazingindi:

pros of dating me

  • have you ever wanted to know the complete history of spider-man? too bad.

cons of dating me

  • 'It's 1962. A dark office room, cigarette smoke. Stan Lee has just come off the success of The Fantastic Four, a surge of demand for teenage comic books had hit the comic book market, and he finds himself transfixed, watching a spider ever-slowly work it's way up a wall. 'Wouldn't that be cool?' he thinks to himself; and thus our story begins…'
Reblogged from send-bees, Posted by kayinnasaki.
roachpatrol:

the-real-seebs:

kayinnasaki:

Cyber harassment study reveals the unsurprising!
It still amazes me that I talk to guys who still think they get harassed just as much as women online. Like even from people who aren’t clearly and totally gross dumbasses. It kinda makes me think that, even in the best cases, it might be hard to really understand the sheer difference in frequency. You see a woman get harassed on a game and you go “Oh well I’ve been harassed” without understanding that there is seldom a session for her where that doesn’t happen or understanding what her inbox might look like…

That is a sort of stunning degree of difference.

"The data’s in! Women were lying about online harassment!”
"Aha! We knew it!" 
“Yeah, they’ve been severely underreporting how bad things are for them, turns out.”
"Wait, what?"

roachpatrol:

the-real-seebs:

kayinnasaki:

Cyber harassment study reveals the unsurprising!

It still amazes me that I talk to guys who still think they get harassed just as much as women online. Like even from people who aren’t clearly and totally gross dumbasses. It kinda makes me think that, even in the best cases, it might be hard to really understand the sheer difference in frequency. You see a woman get harassed on a game and you go “Oh well I’ve been harassed” without understanding that there is seldom a session for her where that doesn’t happen or understanding what her inbox might look like…

That is a sort of stunning degree of difference.

"The data’s in! Women were lying about online harassment!”

"Aha! We knew it!

Yeah, they’ve been severely underreporting how bad things are for them, turns out.”

"Wait, what?"

mindlessjunkii:

Reposting because , This is exactly what White Logic is.

mindlessjunkii:

Reposting because , This is exactly what White Logic is.

theheroheart:

I really enjoy Adam Scott struggling not to smile at Amy Poehler’s hilarity.

image

ineffable-hufflepuff:

biruskis:

If the Winter Soldier was responsible for the Kennedy assassination and Magneto tried to STOP the Kennedy assassination then that must mean somehow Magneto lost a fight to a guy wITH AN ENTirE ARm MADE OF METAL

Get it together, Erik. Damn.

keylor navas saving tennis balls going 160 km/h (100 mph) | video

(Source: navaskeylor)

(Source: missyperegrym)

(Source: fan1bsb97)